Prefestival

Sos atros atobios de Babel | Gli altri appuntamenti del Babel

dadu dae sas giurias populares de sas minorias linguìsticas italianas a sos film faeddados in sas limbas tuteladas dae sa lege 482/1999

MARTIGNANO (LE): Parco Turistico Palmieri, Sala conferenze (piazza Palmieri, 12)
Paris a su Festival “Evo ce Esù Visioni”, Cooperativa sociale Open
Cun su patrotzìniu de su Comune di Martignano
Sàbadu 16 de Cabudànne

UDINE: Sede Informazione Friulana Soc. Coop., via Volturno, 29
Paris a SUNS
Chènabura 22 de Cabudànne

CATANIA: ABADIR, Accademia di Belle Arti e Design di San Giovanni La Punta, Via G. Leopardi, 8
Paris a Università di Catania, Frame Off e Festival Documentaria

DOLIANOVA: MUSEO DART – Via G. Carducci
Paris a MUSEO DART Casa Falconieri / Comune di Dolianova
Sàbadu 30 de Capudànni

OSTANA (CN): Centro Polifunzionale Lou Pourtun (fraz. Sant’Antonio, Ostana)
Paris a su sa Cooperativa Viso a Viso e Associazione Bouligar

Cara a su ‘entu, di Andrea Deidda, Italia, 2023, m.l.: sardu, 59′, doc
Ulderica, fruta di mont [Ulderica, the mountain child], di Stefano Giacomuzzi, Italia, 2023, m.l.: furlan, 29’, doc
Monologues, di Andrea Franceschini, Italia, 2022, m.l.: ladino, 18′, doc
Mia fonì grika, di Paola Manno, Italia, 2023, m.l.: griko, 15′, doc

dadu dae sa Rivista online Diari di Cineclub

For Justice, di Elif Yiğit, Turchia, 2022, m.l.: kurdí, 45′, doc
Cântece din curtea din spate [Songs from the bakyard], di Letiția Popa, Germania / Romania, 2022, m.l.: romani, 26′, doc
Fradi miu, di Simone Contu, Italia, 2022, m.l.: sardu, 20’
The Parable of Tommy, di Vimal jose Thachil, India, 2022, m.l.: malayalam, 36’
Silt, di Emilie Upczak, USA, 2022, m.l.: navajo, 10’
Buon compleanno Noemi, di Angela Bevilacqua, Italia, 2022, m.l.: napoletano, 13’

dadu dae sos dischentes de sas iscolas superiores de Casteddu

Heewa [Hope], di Mozhgan Kavousi, Iran, 2023, m.l.: kurdí, 14’55, doc
¿Estáis ahí? [C’è nessuno?], di Ana Maria Ferri, Spain, 2021, m.l.: català, 5’30
Sek Buy [The Ritual to the Sun], di William Cayapur Delgado, Colombia, 2021, m.l.: nasa yuwe, 7’01, animazione
Faceless, di Rita Alexanian, Lebanon, 2023, m.l.: armeno del Libano, 6’35, doc
Faulas, di Michela Anedda, Italia, 2023, m.l.: sardu, 4’28, animazione
Piaga [Plague], di Gaetano Crivaro, Italia, 2022, m.l.: calabrese, pashto, 20′, doc
La chica de la bufanda roja (contra la gente de dientes blancos) [The red scarf girl (The White Fang People)], di Martín Caínzos Sanmartín, Spain, 2022, m.l.: galego, 22′
Gyani Maiya, di Subhashish Panigrahi, Nepal, 2020, m.l.: kusunda, 20’00, doc

dadu dae una giuria cumposta dae sos Circoli del Cinema FICC

Els amants, di Joan Vives Lozano, Spagna, 2023, m.l: català, 23′
L’éclosion [The blooming], di Audrey Sangla, France, 2022, m.l.: LSF – lingua dei segni francese, 12′
Sar [The Cold], di Adar Baran Deger, Turchia, 2021, m.l.: kurdí, 15’
Reginetta [Beauty Queen], di Federico Russotto, Italia, 2022, m.l.: ciociaro, 20′
Alwena, di Guilvic La Cam, Francia, 2023, m.l.: brezhoneg (breton), 20′

dadu dae su Cineclub Fedic de Casteddu

Everything Must End, di Anthony Churchy, Nigeria, 2023, m.l.: yoruba, 10′
Le Voleur d’oreilles [The Ears Robber], di Arno Liou, Francia, 2022, m.l.: LSF – lingua dei segni francese, 4′, animaz.
Tre volte alla settimana, di Emanuele Vicorito, Italia, 2022, m.l.: napoletano, 13′
Hevdîtina Dawîn [The Last Meeting], di Hawkar Salih Ali, Iraq, 2022, m.l.: kurdí, 17’
Martin, di Álvaro Vargas, Spagna, 2022, m.l.: galego, 10′
D’ombres [On Shadows], di Joan Tisminetzky, Spagna, 2021, m.l.: català, 60′, doc

Paris a Società Umanitaria / Sedi di Milano, Roma, Napoli, Cagliari, Alghero, Carbonia

Kii Nche Ndutsa [Time and the Seashell], di Itandehui Jansen, Messico, 2020, m.l.: mixtec, 13′, doc
Amei te Ver [I Loved to See You], di Ricardo Garcia, Brasile, 2023, m.l.: libras – lingua dei segni portoghese, 15′
Footprints of Ants, di Ümit Güç, Turchia, 2022, m.l.: kurdí, 15′
Neu, di Marta González Gallego, Spagna, 2022, m.l.: català, 15′
L’Albero del Riccio, di Chiara Sulis | Juan Carlos Concha, Italia, 2023, m.l.: sardu, 8′, animaz.
Canadà, di Paola Luciani, Italia, 2023, m.l.: trevisan, 7’, animaz.
Guerra Tra Poveri, di Kassim Yassin Saleh, Italia, 2022, m.l.: romanesco, 15′
White Daughter in law, di Bojan Dakić, Serbia, 2022, m.l.: romani, gurbet romani, 25’, doc
Il topo e la montagna, di CPIA1 Cagliari, Italia, 2023, m.l. LIS – lingua dei segni italiana, 5’

Paris a su Archivio Audiovisivo del Movimento Operaio e Democratico

Koçer [Nomad], di Selim Alan, Turchia, 2023, m.l: kurdí, 60’, doc.
Queenship, di Tamar Kokhreidze, Georgia, 2023, m.l.: dialetto di Adjara, 10′, doc
El Parèntesi [Parenthesis], di Carlos R. Haro, Spagna, 2023, m.l.: català, 4’, doc
33’66°, di Matteo Leonardo Sanders, Austria, 2022, m.l.: tirolese, 16’, doc
8 filmes sobre la guerra, di Pablo Casanueva, Spagna, 2022, m.l.: asturianu, 30’, doc.

dadu dae una giuria numenada dae su Premio Ostana – Scritture in Lingua madre / Chambra d’oc (Roccabruna)

A s’Orgolesa, Davide Melis, Italia, 2023, m.l.: sardu, 70′, doc
Tre giorni per cambiare [Three days to change], Stefano Fozzi, Italia, 2023, m.l.: sardu, 39′, doc
L’ultima habanera, di Carlo Costantino Licheri, Italia, 2020, m.l.: sardu, 18’0